monetizeyourcat:

barefootmarley:

scientific fact

how the fuck is this true. there are many people with less than a complete human skeleton. this requires that some people have more bones than an entire skeleton, or perhaps for one person to have hundreds of millions more bones than an entire skeleton. who is he? who is he??

monetizeyourcat:

barefootmarley:

scientific fact

how the fuck is this true. there are many people with less than a complete human skeleton. this requires that some people have more bones than an entire skeleton, or perhaps for one person to have hundreds of millions more bones than an entire skeleton. who is he? who is he??

menthuthuyoupi:

Nah son if im MARRIED??? And like… DEEP in a relationship??? And my wife REFUSE to eat my ass or even like OUTRIGHT DENY it we fightin. You posed to LOVE EVERY PART OF ME!!! I dont even LIKE gettin my ass ate that shit terrible but WHAT IF I DID?!?! You posed to LOVE ME AND EVERY PART OF ME AND IF YOU DONT YOU FAKE!!!!

boostiels:

noctstiel:

kanyeghostniall:

"i can see your bra" good. its cute and i paid $50 for it.

woah! are bras really that expensive??

oh hun

I can’t believe South Park called Kim K a hobbit.

grumpywocky:

shameless-neopian:

So I like this girl and all, but she’s definitely one of those “I don’t need feminism” girls. I want to know everyone’s opinions.Discuss.

i really hate when guys ask if i’m on my period just because i’m mad at something, so that is not ok and it’s fucking annoying.
as for people saying “leave me alone i’m in my period”, i think what they really mean is “leave me alone i’m in pain”, and idk about them, but when i’m in pain i give 0 shits about anything at all, and this includes all kinds of pain, and period isn’t the only pain i can experience.

Yeah, the thing that guys don’t understand about periods, is that yes some girls can get moody while on their period, but if we’re angry it’s not because of our hormones it’s because our insides are literally bleeding out of us and it hurts like shit and I’d like to see any male be perfectly nice and friendly if they’re in that much pain.
versus, just getting worked up over something normally or mad about something someone did or said, which is a whole different kind of anger.

grumpywocky:

shameless-neopian:

So I like this girl and all, but she’s definitely one of those “I don’t need feminism” girls. 
I want to know everyone’s opinions.
Discuss.

i really hate when guys ask if i’m on my period just because i’m mad at something, so that is not ok and it’s fucking annoying.

as for people saying “leave me alone i’m in my period”, i think what they really mean is “leave me alone i’m in pain”, and idk about them, but when i’m in pain i give 0 shits about anything at all, and this includes all kinds of pain, and period isn’t the only pain i can experience.

Yeah, the thing that guys don’t understand about periods, is that yes some girls can get moody while on their period, but if we’re angry it’s not because of our hormones it’s because our insides are literally bleeding out of us and it hurts like shit and I’d like to see any male be perfectly nice and friendly if they’re in that much pain.

versus, just getting worked up over something normally or mad about something someone did or said, which is a whole different kind of anger.

awwww-cute:

My black lab puppy met a fawn

awwww-cute:

My black lab puppy met a fawn

grumpywocky:

image

that particular video is a song from 2004

rufiozuko:

Before, he was just a lost boy. Help us create the story that turns him into a hero! #rufio #projecttrihawk http://thndr.it/1neA1m6

rufiozuko:

Before, he was just a lost boy. Help us create the story that turns him into a hero! #rufio #projecttrihawk http://thndr.it/1neA1m6

maplesuhtori:

*talking to white*
me: hey montgomery we’re friends right? can i ask you a question?
timothy: my name is actually chester but yes
me: why did you pass the chinese
exclusion act in 1882

no:

seansoo:

what does weed even smell like

loud

I hate when people say “women should leave some things to the imagination” like WTF do y’all think women are hiding under their shirt? A baby goat??? The Bridge to Terabithia?? Get the fuck…

officialwhitegirls:

requirements for dating me:

- blue eyes
- white
- be a dragon

headfullofpotter:

c0ffee-sh0p:

headfullofpotter:

im gonna marry thor

but theyre making thor a woman now

im gonna marry thor

turns out when im stressed i can calm myself by looking at flashing, colorful gifs
who knew.